زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در قزوین نواخته شد.

مراسم زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در سالن کوثر قزوین با حضور دانش آموزان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در این مراسم گفت: شهدا فارغ التحصیل فرهنگ‌عاشورا هستند و قرآن بود که باعث انقلاب اسلامی در ایران شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مدرسه است و همه عالم دارند خود را با این انقلاب هماهنگ می‌کنند.

کاظمی معاون سیاسی امنیتی استاندار هم در این مراسم گفت: به کوری چشم دشمنان الحمدلله انقلاب ما ۴۵ ساله شد و دشمنان برای ۴ روز هم نتوانستند مردم را از آن جدا کنند.

کاظمی افزود: انقلاب اسلامی به همت بلند جوان مومن و‌انقلابی حفظ شده است درحالی که اراده دشمن بود که این نظام حفظ نشود.

وی اضافه کرد: هم اکنون به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران روی پای خودایستاده اند و دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت باید به آن توجه کنند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گفت: برخی فکر می‌کردند بر اساس اتفاقات سال گذشته ارتباط نسل جوان با انقلاب اسلامی قطع شد، اما اعتکاف یک میلیونی جوانان نشان داد این ارتباط برقرار است.

نقی سیاهکالی مرادی مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین نیز گفت: در دوران دفاع مقدس، از تجهیزات و فناوری دفاعی کمی برخوردار بودیم، اما اکنون در صورت کوچکترین تخاصمی از سوی دشمنان، با موشک‌های دوربرد ایرانی پاسخ محکمی به آنان داده می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بیان داشت: در خصوص نقش تعیین کننده انتخابات در سرنوشت کشور از دانش آموزانی که واجد شرایط رأی دهی هستند خواست تا با مشارکت پرشور در انتخابات گامی در جهت اعتلای کشور بردارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار